مرکز دانلود سپیده دمان

وبلاگ سپیده دمان با هدف فراهم ساختن محلی برای دانلود امن و سریع و فایل های کمیاب و همچنین خبرهای آی تی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد .

مرکز دانلود سپیده دمان

وبلاگ سپیده دمان با هدف فراهم ساختن محلی برای دانلود امن و سریع و فایل های کمیاب و همچنین خبرهای آی تی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد .

دانلود بازی کامپیوتری فرار از زندان . . .



Prison-Break[www.MihanDownload.com].jpg

دانلود رایگان بازی فرار از زندان با لینک مستقیم به مناسبت فرا رسیدن سال نو

همانطور که استحضار دارید یکی از بهترین سریال های حال حاظر جهان سریال فرار از زندان است که افراد زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سریالی سراسر هیجان و دیدنی که با صحنه های جذابش بیننده را به وجد می آورد . این سریال در سال 2005 میلادی شروع به ساخت شده است و تا سال 2008 نیز ساخت آن ادامه داشت . اخیرا مسئولان این فیلم در صدد هستند تا فصل جدیدی از این سریال جذاب و سراسر هیجان را تولید و منتشر کنند.در بین فصل های این سریال جذاب فصل 1 طرفداران بیشتری دارد. در همین راستا بازی این سریال جذاب و دیدنی نیز به سبک های مختلف توسط کمپانی های مختلف ساخته و منتشر شد اما این بازی ها تقلبی بودند و شخصیت های سریال فرار از زندان در آن دیده نمی شدند . امروز میهن دانلود قصد دارد نسخه ی اصلی این بازی جذاب را در اختیار کاربران خود قرار دهد . نسخه ی اصلی این بازی هیجان انگیز که هنوز در هیچ سایتی یافت نمی شود . حجم این بازی جذاب و پر طرفدار در حدود 4.4 گیگابایت  می باشد . می توانید تصاویری از محیط این بازی را در ادامه ی مطلب ببینید و خود شاهد محیط گرافیکی بازی باشید . این بازی برگرفته از فصل اول سریال فرار از زندان است .شخصیت های بازی بسیار شبیه به بازیگران سریال می باشند . شما در نقش Tom Paxton نماینده ی مخفی Company هستید که فرستاده میشود به زندان دولتی Fox River که بتواند اطلاعاتی را در باره ی Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرایط مرموزی به زندان آمده است . او یک دزد بانک نیست ، او یک مهندس ساختمان است و دلیلی برای دزدی از بانک ندارد . داستان بازی از زمانی آغاز می شود که Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حرکت می کنند . Paxton مشغول یادداشت برداری صوتی از همه چیز که در اطراف اوست می باشد زیرا برای او انگیزه های Company برای این کار مبهم بوده است . مایکال در عین حال با برادرش قرار ملاقات می گذارد تا بفهمد آیا کسی هست که بتواند او را از زندان فراری دهد. بازی شامل انواع مختلفی از گیم پلی هاست . شما می توانید از دست زندان بان ها فرار کنید همچنین می توانید یک دعوا در زندان به راه بندازید . می توانید با استفاده از کیسه شنی تمرین مشت زنی بکنید . زندان دارای یک باشگاه زیر زمینی است که توسط گارد ها اداره می شود . شما میتوانید به آنجا بروید و به مشت زنی و مسابقه مشغول شوید تا در آمدی کسب کنید و بتوانید خالکوبی جدیدی روی دست خود داشته باشید . پشتیبانی و انجام تمام این کار ها برای این است که شما دریابید که هدف اصلی و نهایی برادران  Schofield چیست . تقریبا تمام کاراکتر ها در بازی با شخصیت هایشان در فیلم مطابقت دارند به غیر از Dr. Sara Tancredi .لایسنس کردن شخصیت ها و چهره هایشان توسط ZootFly به خوبی انجام شده و موتور گرافیکی بازی به خوبی توانسته چهره ی واقعی شخصیت ها را در سریال در بازی هم پایه ریزی کند . در طول بازی اتفاقات شگفت انگیز زیادی را مشاهده خواهید کرد . باید فکر خود را با کار بندازید و در موقعیت های مختلف واکنش های خاصی را انجام دهید .

http://mihandownload.com/site-theme/images/post-more-link.gif دانلود در ادامه مطلب ...

1prison-break[www.mihandownload.com].jpg2prison-break[www.mihandownload.com].jpg3prison-break[www.mihandownload.com].jpg4prison-break[www.mihandownload.com].jpg5prison-break[www.mihandownload.com].jpg6prison-break[www.mihandownload.com].jpg7prison-break[www.mihandownload.com].jpg8prison-break[www.mihandownload.com].jpg9prison-break[www.mihandownload.com].jpg10prison-break[www.mihandownload.com].jpg

برخی از ویژگی های این بازی:
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی
- امکان استفاده ی کاملآ رایگان از بازی
- مناسب برای گروههای مختلف سنی
- سازگار با ویندوز های مختلف
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن چندین مرحله مختلف
- داشتن محیط زیبا و جذاب
- گرافیک بسیار عالی
- نصب سریع و آسان

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
سیستم عامل : ویندوز اکسپی ، ویندوز ویستا و یا ویندوز 7
پردازنده : 2.0 GHz تک هسته ای
رم مورد نیاز: 1 گیگابایت
مقدار فضای مورد نیاز بر روی هارد : 2 گیگ
گرافیک : NVidia 7800+ / ATI X1800

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :
سیستم عامل : ویندوز اکسپی ، ویندوز ویستا و یا ویندوز 7
پردازنده : Core 2 Duo E6400 2.13GHz
رم مورد نیاز: 2 گیگابایت
مقدار فضای مورد نیاز بر روی هارد : 8 گیگ
گرافیک : GeForce 8800 - Radeon HD 3600 Series

راهنمای نصب بازی :
برای نصب این بازی زیبا شما باید ابتدا تمامی قسمت های این بازی را دریافت کنید ، برای خارج کردن فایل ها نیاز به برنامه WinRar دارید که با راست کلیک کردن بر روی قسمت اول دریافت شده و انتخاب گزینه Extract File فایل را از قسمت فشرده خارج کنید ، سپس فایل .mdf که در پوشه مجود است را به وسیله یک برنامه رایت بر روی یک DVD رایت کنید یا توسط برنامه های درایو مجازی فایل را اجرا کنید و از قسمت AutoRun بازی را نصب و اجرا نمایید. و یا می توانید فایل .mdf را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به راحتی بازی را نصب کنید .


دانلود پارت 1 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم: 200MB 

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 19 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 20 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 21 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 22 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 23 با لینک مستقیم: 115 MB

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد