مرکز دانلود سپیده دمان

وبلاگ سپیده دمان با هدف فراهم ساختن محلی برای دانلود امن و سریع و فایل های کمیاب و همچنین خبرهای آی تی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد .

مرکز دانلود سپیده دمان

وبلاگ سپیده دمان با هدف فراهم ساختن محلی برای دانلود امن و سریع و فایل های کمیاب و همچنین خبرهای آی تی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد .

دانلود برنامه ی بازی جام جهانی !

منبع: www.p30download.com

 
پی سی دانلود : جام جهانی فوتبال (نام رسمی: جام جهانی فیفا) مهم‌ترین مسابقات


فوتبالمردان در جهان است. تیم‌های فوتبال مردان تمام اعضای فیفا می‌توانند در این مسابقات


شرکت کنند. این مسابقات ابتدادر سال ۱۹۳۰ به میزبانی کشور اروگوئه آغاز شد و از آن سال


به بعد هر چهار سال یک‌بار - با دو استثنا در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ به علت جنگ جهانی دوم-


برگزار شده‌است. در ۱۹۹۱ فیفا برگزاری جام جهانی زنان را نیز آغاز کرد. مرحلهٔ نهایی جام


جهانی در شکل کنونی آن شامل شرکت ۳۲ تیم در یک مسابقات چهار هفته‌ای است که در


کشور میزبان انجام می‌شود و در حال حاضر پربیننده‌ترین رویداد ورزشی جهان است. جام


جهانی ۱۸ بار برگزار شده‌است و تنها ۷ کشور به قهرمانی نائل آمده‌اند. برزیل پنج بار و ایتالیا


چهار بار و آلمان سه بار به قهرمانی نایل آمده‌اند. آخرین جام جهانی در آلمان بین ۹ ژوئن تا ۹


ژوئیه ۲۰۰۶ برگزار شد.


پسورد: www.p30download.com


دانلود - 127 کیلوبایت | لینک کمکی


لینک منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://mb.blogsky.com

سلام
چرا تبلیغات تو وبلاگت نذاشتی؟
من پارسال عضو اکسین ادز شدم. اما چون آمار وبلاگم خوب نبود بعد یک سال به بیست هزار تومن رسید و واریز کردن به حساب !کلیک های خودت رو هم حساب می کنه! البته وقتی هم نذاشتم چون وبلاگم از پارسال داره خاک می خوره! اما حالا تصمیم گرفتم دوباره احیا کنمش . حالا اگه دوست داشتی از طریق من عضو بشی که یه چیزی هم گیر من بیاد از آدرس زیر ثبت نام کن

http://www.oxinads.com/?a=15141

اگه هم نخواستی چیزی گیر من بیاد هم مستقیم برو تو سایت

http://www.oxinads.com

و ثبت نام کن.
اگه خواستی می تونیم با هم قرار بذاریم روی تبلیغات هم کلیک کنیم تا درآمدمون بیشتر بشه.

حسین دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد