مرکز دانلود سپیده دمان

وبلاگ سپیده دمان با هدف فراهم ساختن محلی برای دانلود امن و سریع و فایل های کمیاب و همچنین خبرهای آی تی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد .

مرکز دانلود سپیده دمان

وبلاگ سپیده دمان با هدف فراهم ساختن محلی برای دانلود امن و سریع و فایل های کمیاب و همچنین خبرهای آی تی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد .

بارش برف در وبلاگ شما !


سلام به دوستان عزیزم . در طی در خواست بازدید کنندگان در مورد کد بارش برف در وبلاگ ما هم


براتون آماده کردیم . نمونه این کد در سایت تک تمپ مشاهده میکنید. فقط با جابجایی موس تون


در وبلاگ یا سایتتون جهت بارش  بر هم عوض میشه…


برای دانلود کد برف ادامه مطلب  بروید …


کد زیر را در کد های قالب خود کپی کنید و لذت ببرید …. 


  دانلود | Download


منبع : تک تمپ


نظرات 2 + ارسال نظر
قاسم دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.barnamedownload.com

سلام

وبلاگ پر محتوایی داری .

موفق باشی .

قاسم پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.barnamedownload.com

سلام

قالب من قالب ورد پرس سایت نوین دی ال هست .

این قالب ترجمه شده به بلاگفا بود که من برای خودم ترجمش کردم .

فکر کنم شما می تونی از سایت parstools.com

دانلود کنی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد