مرکز دانلود سپیده دمان

وبلاگ سپیده دمان با هدف فراهم ساختن محلی برای دانلود امن و سریع و فایل های کمیاب و همچنین خبرهای آی تی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد .

مرکز دانلود سپیده دمان

وبلاگ سپیده دمان با هدف فراهم ساختن محلی برای دانلود امن و سریع و فایل های کمیاب و همچنین خبرهای آی تی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد .

تلویزیون من !

myTV

تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از


طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های


جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر


است.

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من:


- محیط جذاب و کاملا فارسی


- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا


- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن


- کاملا رایگان و بدون محدودیت


Download دریافت برنامه


تمامى حقوق مادى و معنوى نرم‌افزار تلویزیون من متعلق به وب‌سایت برنامه ها مى‌باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.barnamedownload.com

سلام

من شما را با نام خواسته شده لینک کردم .

من رو با نام برنامه دانلود لینک کنید .

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد